Zajączek Wielkanocny - Alleluja!

Zainspirowana cudami z masy solnej zapragnęłam stworzyć coś, co będzie można powiesić na ścianie. Pomysł padł na zajączka Wielkanocnego. A właściwie na Panią Zającową :P
Przeczytawszy wiele artykułów na temat masy solnej dotarłam do takiego, który mówił o farbowaniu masy przed rzeźbieniem. Wystarczą do tego farby takie jak do farbowania pisanek. Podzieliłam ciasto z masy solnej na trzy części i dwie z nich ufarbowałam dodając do jednej barwnik żółty a do drugiej niebieski. Zważywszy na fakt iż robiłam to pierwszy raz nie dodałam dużo tego barwnika. Trzecia część ciasta została w jego naturalnym kolorze.
Rozpoczęłam rzeźbienie i klejenie mojej Pani Zającowej. Postanowiłam podarować Pani Zającowej element świąteczny w postaci jajka z napisem Alleluja. Figurka ma ok. 25 cm wysokości i czeka z Nami na Święta Wielkanocne ozdabiając ścianę w kuchni :)


 foto. Karolina Kozioł

Komentarze