Patchworkowa narzuta na łóżko dziecka

Pomysł na stworzenie narzuty na dziecięce łóżko narodził się po przejrzeniu paru magazynów wnętrzarskich, które miały w swoich rozkładówkach strony poświęcone dziecięcym pokoikom. A że nasz Ksawerek skończył już 2 latka i przyszedł czas do spania w łóżku postanowiliśmy z teściem zrobić chłopięcy kącik do spania.
Wymyśliłam sobie, że na specjalnym relingu zawisną poduszki, które będą miały nie tylko funkcję ozdobną ale również osłaniającą dziecko przed ewentualnymi uderzeniami w ścianę podczas snu. Projekt zakładał również wąskie półeczki na książki i drobiazgi. Narzuta na łóżko miała współgrać kolorystycznie z poszewkami.
Teściu zrealizował moją stolarską wizję dokonując paru ulepszeń w projekcie, ja natomiast odszyłam poszewki i narzutę. Do stworzenia narzuty wykorzystałam stare materiały, które zalegały mi kilka lat. Miało być chłopięco i kolorowo. Na poszewkach wyszyłam głowę i rękę robota, które mają nawiązywać do wyszytej przeze mnie postaci robota. Do całości Teściu wykonał jeszcze stolik nocny oraz barierki na łóżko, których nie uwieczniłam na zdjęciach.

foto. Karolina Kozioł
półeczki - projekt i realizacja - Grzegorz Kozioł

Komentarze