Ozdoba do pokoju dziecka - Imię dziecka w ramce

Kolejną ozdoba na ścianę jaką wymyśliłam jest imię mego syna umieszczone w ramce. Nie byłoby tego projektu gdyby nie Ikea ;). Otóż Ikea przeceniła w ostatnim czasie swoje końce serii. Trafiły na tę akcję handlową między innymi naklejki ścienne z alfabetem (opcja kolorystyczna: limonka lub róż). Kupiłam 2 komplety w kolorze limonkowym. Wystarczyło dokupić wąską ramkę i znaleźć odpowiedni materiał na tło naklejek. Wybrałam zielony len.


naklejki ścienne Ikea 9,90zł 
ramka 70x13 Ikea  19,99zł
tkanina 3,00zł

 Po wycięciu tła dla naklejek, w rozmiarze większym jak wymiary ramki, wykleiłam imię swego dziecka. Pomyślałam, że wzmocnię efekt wizualny białymi przeszyciami. Dostosowałam ściegi do liter co nie tylko je ozdobiło ale i wzmocniło.


 Po przeszyciu zabrałam się za przymocowanie tkaniny do awersu passepartout. By zapobiec przesunięciom tkaniny podkleiłam ją taśmą dwustronną.


 Efekt końcowy!

foto. Karolina Kozioł

Komentarze