Suknia ślubna IV

Niesamowite jak życie zatacza kręgi. Pięć lat temu Ania robiła zdjęcia na Naszym ślubie a teraz ja mogę uszyć jej wymarzoną suknię ślubną :)

Projekt Ani realizowałam wspólnie z przyjaciółką Pauliną (TU) w czerwcu zeszłego roku. Był on interesujący ze względu na ciekawą konstrukcję sukni. Głównie jej tyłu. Ania zapragnęła by przód jej sukni był prosty a uwagę przykuwał tył poprzez odkryte plecy i zastosowaną kontrafałdę.
Byłam odpowiedzialna za wykonanie górnej część sukni, Paulina dolnej. Górną część sukni dopasowałam za pomocą cięć modelujących do talii. Ania nie chciała żadnych zapięć, więc suknia była dopasowana do sylwetki na tyle by można było ją włożyć w najwęższej jej części tj. talii. Tył miał zaś odsłaniać jak najwięcej pleców. Paulina wykonała dolną część sukni z ukrytym rozcięciem w przodzie, wychodzącym na lewej nodze oraz kontrafałdą w tyle. Aby ukryć połączenie górnej i dolnej części wykonałam paseczek, który zachodził na górną i dolną część na ok. 2cm. Pięknie dopełnił projekt.





Na obecną chwilę nie posiadam zdjęć na których Ania ma suknię. Jak tylko je otrzymam podzielę się z Wami :)

Komentarze