Świąteczny wieniec na drzwi - WITAJ GOŚCIU!

W tym roku zapragnęłam czymś wyjątkowym witać gości. Postawiłam na wieniec, który zawisł na drzwiach wejściowych do domu. Wykonałam go sama. Z ogromną pomocą przyszedł mi sklep Bricomarche. Otóż w tym roku na sezonowym dziale ozdób i stroików świątecznych można było kupić wiele artykułów do samodzielnego wykonania stroików i wieńców. Pokusiłam się o kilka ozdób, które nadały memu wieńcowi Świątecznego charakteru.

Do wykonania Świątecznego wieńca użyłam:
- wianka wykonanego własnoręcznie z gałązek wierzbowych,
- sztucznych gałązek choiny,
- orzechów włoskich i laskowych,
- dwóch drewnianych serduszek,
- małych bombek w kolorze czerwonym,
- sztucznych szyszek oprószonych srebrnym brokatem,
- sztucznych jabłuszek,
- sztucznych owoców ostrokrzewu, 
- tasiemki z motywem świątecznym.
- kleju w pistolecie do montażu ozdób na wieńcu.




 Na samym początku wplotłam sztuczne gałązki choiny aby nadać formę memu wieńcowi.



Następnym krokiem było wklejenie i zaczepienie ozdób oraz tasiemki, która ukoronowała wieniec.




Efekt końcowy! 
Fantastyczne w tym wieńcu jest to iż posłuży mi na lata :) Zachęcam Was do samodzielnego wykonania ozdób, stroików lub też wieńców, bo nie ma nic wspanialszego w tak twórczej pracy jak wiedza, że stworzyliśmy coś pięknego samodzielnie!


foto. Karolina Kozioł

Komentarze