Poszewki na poduszki w stylu vintage

Wspólnie z mężem zadecydowaliśmy by wnętrza Naszego domku bliższe były stylowi klasycznemu. A jak styl klasyczny to i poszewki w stylu vintage.
Poszewki te, muszą być utrzymane w tonacji pastelowej. Odpowiednie tu będą kolory: kremowy, beżowy, pudrowy róż, capuccino, siwy, szary. Dla przełamania pasteli można dodać elementy białe, czarne i brązowe. 
Ja postawiłam głównie na krem z bielą. Dwie poszewki utrzymane w tej kolorystyce trafiły na narożnik w kuchni. W Naszej kuchni króluje dębowy odcień mebli i koronkowy splot firanki oraz zazdrostek, więc poszewki pasują tu idealnie. Kolejne dwie poszewki z elementami czarnymi zostają u mnie w pracowni. W pracowni zaś królują czerń, biel i jasne drewno.


Poszewka vintage I
Do wykonania użyłam: kremowej surówki bawełnianej, białej firanki w haftowane groszki, białej chusteczki z szydełkowym wykończeniem, zamka krytego, fizeliny.


Poszewka vintage II
Do wykonania użyłam: kremowej surówki bawełnianej, białej firanki w haftowane groszki, białej koronki, kremowej koronki, białej tasiemki, zamka krytego.


Poszewka vintage III
Do wykonania użyłam: kremowej surówki bawełnianej, białej bawełny,kremowej bawełny z nadrukiem, kremowej koronki, białej tasiemki, zamka krytego, fizeliny.


Poszewka vintage IV
Do wykonania użyłam: kremowej surówki bawełnianej, białej bawełny, białej koronki, czarnej tasiemki satynowej, zamka krytego, fizeliny.

foto. Karolina Kozioł

Komentarze