Naszyjnik z różności pasmanteryjnych

Naszyjnik ten powstał w kwietniu i jego proces tworzenia jakoś zapodział się wśród zdjęć. Znalazłszy go, postanowiłam przedstawić Wam pomysł na odświeżenie biżuterii niedużym kosztem. 
Potrzebne materiały znajdziecie bowiem w pasmanterii lub w resztkach tasiemek czy koralików, które większość z Was posiada. Naszyjnik ten powstał w kwietniu i wykonałam go w tonacji różowej. 
Wykonując go teraz użyłabym innej kolorystyki. W sumie, nic nie stoi na przeszkodzie . . .


Naszyjnik - elementy składowe:
- naszyjnik o splocie łańcuszkowym (o dużych ogniwach)
- różnokolorowe tasiemki, wstążki, koronki
- koraliki
- szpilki, nici, igła, nożyczki


Naszyjnik - wykonanie:



1. Dobieramy najbardziej odpowiadające Nam zestawienie kolorystyczne z pośród tasiemek, wstążek czy też koronek.


 2. Mając odpowiednio długą tasiemkę przeplatamy ją przez ogniwa łańcuszka, pamiętając by zostawić odpowiedni odcinek do powiązania.


3. Układamy wybrane przez Nas koraliki przy ogniwach. Oznaczamy w ten sposób miejsce zaczepienia koralików.


4. Przeplatając tasiemkę nie zapominamy o przymocowaniu koralików w wybranym przez Nas miejscu.


5. Wprowadziłam zmianę koloru tasiemki w punkcie którym zmianie ulega kolor ogniwa.  Powiązałam tasiemki ze sobą oraz pozostawiłam ich końce na długość około 4cm.


 6. Przeplatając tasiemkę nie zapominamy o koralikach.
 

7. Zakańczamy ozdabianie Naszyjnika wiążąc tasiemki po obu stronach zapięcia.

 foto. Karolina Kozioł

Komentarze