Stroik Wielkanocny

Ze zdobienia koszyczka zostało kilka gałązek borowiny. Znalazłam pomysł jak je wykorzystać by nie trafiły do kosza. Postanowiłam wykonać stroik wielkanocny na parapet w kuchni. 

Potrzebne do tego będą:
- gałązki bukszpanu lub borowiny
- pojemniczek plastikowy lub mały słoik
- kubek
- kawałek wstążki
- ozdobione jajeczko


1. Borowinę wstawiłam do plastikowego pojemniczka, który umieściłam w kubeczku. Ma to zapobiec tworzenia osadu z wody na wewnętrznych ściankach kubeczka.



2. Do górnego brzegu kubeczka przywiązałam wstążkę w kolorze kontrastującym z czerwonym kolorem kubka - błękitną. Uwiązałam kokardę.



3. Na sam koniec pomiędzy gałązki bukszpanu włożyłam ozdobione jajeczko. Wybrałam takie, które zawierało przynajmniej jeden kolor ze zdobienia. W tym wypadku wybrałam błękitno białe.



foto. Karolina Kozioł

Komentarze