Kostka dla niemowlaka . . .

Jakiś czas temu szyłam pościel dla Naszego Ksawerka, który niebawem przyjdzie na świat. A że zostało mi nieco tkaniny z której szyłam tę pościel postanowiłam uszyć "kostki dla niemowlaka". 
Główna zasada przy szyciu takiej kostki to to by było kolorowo, wesoło i za co chwycić. Sama kostka ma za zadanie rozwijać koordynację ruchową, ma również ćwiczyć małe rączki i uczyć chwytania, natomiast wystające z brzegów bawełniane metki służą do "ciumkania" i uspokajania :)
Tkaniny miałam na tyle dużo, że mogłam uszyć aż trzy kostki.  Jedna z nich będzie prezentem dla córki znajomej, która przyjdzie na świat po Nowym Roku :)


foto. Karolina Kozioł

Komentarze

  1. jestem zakochana w tym co tworzysz dla maluszka :) podusia sówka jest moim idolem na równi ze śliniaczkami, kostkami, pościelą :) są cudaśne :* buziolki dla Was od Nas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś Mistrzynią, Boginią dokładności i pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz