Torebka jeansowa własnego projektu

Długo zbierałam się do tego projektu. Myślę, że bardziej powstrzymywał mnie brak odpowiedniej tkaniny. Znalazłam jednak w secondhandzie - idealny kawałek jeansu - wymówki już nie było. 
Głównym założeniem było: wygoda, praktyczność i urok samego projektu. Stąd też do pastelowego odcienia jeansu róże i różowe akcenty. Jeans przepikowałam podkładając piankę foliową. Miała nie tylko wydobyć powstały wzór ale i zabezpieczyć (w miarę możliwości) przed dostaniem się wody do środka. Na przedzie doszyłam wstawkę z tkaniny w duże róże, jest to zarazem kieszonka, którą zamyka różowy zamek. Do wyściełania wnętrza wybrałam bawełnę w odcieniu pudrowego różu. Z jednej i drugiej strony bawełnianej podszewki naszyłam kieszonki. Jak widać na zdjęciach poniżej wybrałam 2 opcje z uchwytami. Jedna na ramie i druga przez ramię. 


wnętrze torebki
 foto. Karolina Kozioł

torebka - Karolina Kozioł

Komentarze

Prześlij komentarz