Pomysł na sukienkę . . .

Przed Nowym Rokiem koleżanka poprosiła mnie o przeróbkę jej sukienki, bowiem z początkiem stycznia wybiera się na wesele kuzynki. Jak wiadomo kolor czarny nie jest mile widzianym na tego typu imprezach. Czerń miała zostać zdominowana dużą dawką koloru pomarańczowego.
Wpadłyśmy na pomysł aby dolną część poszerzyć tiulowymi falbanami przyszytymi do podszewki, by sukienka nie opływała po ciele, a dostojnie kołysała się podczas ruchu. Tiul nie wystaje spod spodu, gdyż gwarantuje to lepszy efekt wizualny sukienki, a kolor pomarańczowy widoczny będzie podczas tańca.
Jako dodatek zaproponowałam dużą tiulową broszkę. Kwiat, który zrobiłam składa się z kilkunastu płatków: lekko zmarszczonych i różnej wielkości. Te bliższe środka są oczywiście mniejsze. Na sam koniec przyszyłam koraliki, które pełnia funkcję mocująco - ozdobną. Aby broszka była broszką przykleiłam z tyłu zapięcie. Płatki broszki pięknie układają się za sprawą odpowiedniej sztywności tiulu.
By urozmaicić efekt końcowy Kasia planuje zakupić wąziutki pasek, kolczyki i bransoletę, wszystko oczywiście w kolorze pomarańczowym :)


foto. Karolina Kozioł

Sukienka - Tiffi + DIY
Broszka - Karolina Kozioł


Płatki tego kwiatka mają następujący kształt

Komentarze

  1. i know your blog today and i love it!! i hope you can visit mine and love too:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz