CCC WYPRZEDAŻOWY !

Będąc w Katowicach koniecznie musicie odwiedzić sklep CCC WYPRZEDAŻOWY.  Znajduje się on na ul. Księdza Piotra Skargi 6. 
Znajdziecie tam buty z poprzednich kolekcji marek takich jak : Lasocki, Quazi, Jenifer&Jenifer, Clara Barson, Nylon Red. Buty przecenione są nawet o 75% !!! Jak się jednak domyślacie, na wybranych modelach, nie ma dostępnej całej rozmiarówki. Pomimo tej niedogodności i tak jest w czym wybierać. 
Zamszowe botki, które mam na sobie kosztowały mnie jedynie 139 zł  :)

foto. Konrad Kozioł

kolczyki - I am
"komin" - Karolina Kozioł
koszulka - New Yorker
marynarka - second hand + DIY
bransoletki - Domyos
pasek - C&A
spodenki - Stradivarius
rajstopy - no name
botki - Lasocki ( CCC wyprzedażowy )

Zapraszam Was do polubienia KOZIOŁ bijoux na FACEBOOKu

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję Ci za opinie!! Co do CCC nie jestem przekonana co do tego sklepu, buty zawsze mi się psuły:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do wyróżnienia One lovely blog award:) Szczegóły u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne gwiazdeczki...!:) czekam na Twoje nowe dzieła gwiazdo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz