Kobieta pracująca . . .

Nie było mnie długi czas na blogu, brak czasu ... raczej nie, lenistwo ... może. Mając od połowy marca wolne zajęłam się projektowaniem biżuterii oraz zamówiłam blaszki sygnowane nazwiskiem, które będą dekorować moje projekty - zwłaszcza biżuterię, torebki oraz różnego rodzaju akcesoria. 

foto. Konrad Kozioł

chusta na głowie - House
naszyjnik - Karolina Kozioł
tunika - secondhand + DIY
leginsy - Domyos
kalosze - Allegro.pl


Jak zamówić takie blaszki ?

Na sam początek należy wykonać projekt metki. "Paint" wystarczy. Stwórzcie sobie w odrębnym dokumencie dane dotyczące blaszki: średnica, szerokość oraz rozmiar i rodzaj czcionki. To będzie Wasza podpórka w razie, gdyby stworzony projekt zapodział się.


 Następnie z projektem udajemy się do jubilera, który wykonuje usługi grawerowania oraz będzie w stanie wykonać różnego rodzaju blaszki ze srebra, plastiku (laminat) oraz stali nierdzewnej. Możemy również poszukać w internecie. Ja znalazłam takiego i za wykonanie jednej blaszki z laminatu poniosę koszt 1,5 zł pod warunkiem, że zamówie 60 sztuk. Toteż uczyniłam. Zaznaczcie czy chcecie graweru głębokiego (frez) czy płytkiego. Ja potrzebowałam głębokiego. Zrealizowany projekt z laminatu wygląda tak.


Zamówiłam te blaszki, gdyż biżuteria dużo zyskuję na takim maleństwie, a poza tym moja biżuteria nie jest już niczyja :).

naszyjnik - Karolina Kozioł

Jak zamówić blaszki ze stali nierdzewnej lub srebra?

Również musicie mieć stworzony projekt blaszki. Znajdujecie w internecie stronki z jubilerami, którzy mogą stworzyć taką blaszkę. Ja wysłałam "zapytanie" do około trzydziestu jubilerów i z pośród tej trzydziestki bardzo korzystną ofertę przedstawiło mi trzech. Cena za sztukę wahała się od 7 do 15 zł . Mówię tu cały czas o blaszce ze stali nierdzewnej. Koszt blaszki ze srebra jest trzy razy większy. Jeden jubiler zaproponował mi cenę 3-4 zł/szt. przy zamówieniu opiewającym na 100 sztuk. Zamówiłam. Te blaszki będę mieć dopiero w maju.

Komentarze

  1. Pięknie wyglądasz. Tunika i naszyjnik bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz