KAROLINA KOZIOŁ fotografia

Fotografia zawsze była obecna w moim życiu. I choć początki były nazbyt kreatywne i mało przemyślane to właśnie te początki zaowocowały pasją. Pierwsze moje zdjęcia, udostępniane publicznie, można obejrzeć na tym właśnie blogu. Do momentu, w jakim obecnie się znajduję doprowadziły mnie 4 osoby.
Ania jako pierwsza sprawiła, że poczułam zazdrość perfekcyjnego uchwycenia chwili,
Karol zachęcił mnie do 2 letniej nauki fotografii,
Sylwia zleciła mi na prawdę duży projekt - sesje ślubną,
no a czwarta - mój mąż, cały czas mnie wspiera i motywuje :)

Dzięki temu co mogłam przeżyć, nauczyć się i  uchwycić, powstała moja strona - Karolina Kozioł fotografia. Pokrótce przedstawię Wam moją ofertę i styl:

sesje ciążowe

sesje dziecięce

sesje dziecięce stylizowane

sesje rodzinne

sesje portretowe

sesje narzeczeńskie/dla zakochanych

sesje ślubne

OFERTA SPECJALNA
fotoplakat/fotokolaż  z wybranych zdjęć z sesji

metryczka dziecięca

Zaproszenia 

Zainteresowała Cię moja fotografia? Chcesz być na bieżąco? Polub mój funpage: 

Komentarze

Prześlij komentarz