Jak zapakować kwiat doniczkowy na prezent

W końcu lutego moi teście świętowali 35 lat pożycia małżeńskiego. Taka okazja wymagała odpowiedniej oprawy. Zamiast klasycznego bukietu zdecydowałam się kupić kwiatek doniczkowy aby dłużej cieszył ich oczy i przypominał im o rocznicy. Mój wybór padł na Stephanotisa. Jego kształt liści i kwiatów oraz sposób oplecenia wokół drutu zainspirowały mnie do wykonania odpowiedniego pakunku. 


Do spakowania Stephanotisa potrzebowałam:
- 1/2m tiulu ze złotym brokatem
- 1/2m kremowej flizeliny dekoracyjnej
- 2 cyfry na druciku "3" oraz "5"
- 1m rafii syntetycznej dwukolorowej
- gumka recepturka


 Na sam początek wbiłam 2 cyfry tworząc liczbę 35 ...


 ... następnie ułożyłam flizelinę na tiulu by móc obłożyć nimi doniczkę ...
 

 ... złapałam całość gumką recepturką, którą zasłoniłam syntetyczną rafią wiążąc kokardę.


Efekt końcowy!

 foto. Karolina Kozioł

Komentarze