Świąteczny wianek

Z nadmiaru szyszek oraz uplecionych wiklinowych wianków postanowiłam zrobić dla siebie i bliskich świąteczne wianki. 
Po wyklejeniu wianka szyszkami, dokleiłam orzechy laskowe, złote koraliczki oraz srebrne i złote gwiazdki. Wplotłam gałązki pomalowane na biało oraz dołożyłam gałązek jemioły. 
Mając malutki wianuszek z wikliny postanowiłam wykonać jeszcze stroik do świeczki. Zdjęcia i potrzebne materiały do wykonania wianków niżej.



Potrzebne materiały do wykonania wianuszków:
- wiklinowy wianek,
- szyszki,
- orzechy laskowe,
- koraliczki złote lub srebrne,
- gwiazdki złote lub srebrne (kupione z metra w Pasmanterii),
- gałązki pomalowane na biało sprayem,
- gałązki jemioły,
- pistolet do kleju,
- klej,
- podkładka z kartonu/papieru by nie ubrudzić klejem miejsca pracy.

Dobrej zabawy!



Świąteczny stroik otulający świecę


foto. Karolina Kozioł

Komentarze