Stroik świąteczny


Każdego roku tworzę inną kompozycję świątecznego stroika. W tym roku natchnienie do stworzenia tej uroczej kompozycji powstało za sprawą wiklinowej osłonki na doniczki.



 

Do stworzenia tego stroika świątecznego potrzebne Nam będą:
- wiklinowa osłonka na doniczki lub też nieduży koszyczek
- kilka gałązek choiny
- kilka orzechów włoskich w łupinie
- kilka orzechów laskowych w łupinie
- 2-3 świeczniki, literatki lub maleńkie słoiki (ja skorzystałam z   literatek po musztardzie)
- 2-3 tealight-y w zależności od wykorzystanych świeczników
- piernikowe serduszko (przepis TU)
- nieduża ozdoba wskazująca na okres świąteczny lub też porę roku (ja wybrałam ptaszka)
- 2 wstążeczki o czerwonym zabarwieniu lub też gotowe wstążeczki













Krok 1
Moje literatki są nieduże i nie byłoby ich widać z nad brzegu wiklinowej osłonki dlatego też mąż zrobił podwyższenie w postaci odpowiednio dociętej deseczki. Na niej ustawiłam moje "lampiony" i włożyłam doń tealight-y.



Krok 2
Poukładałam docięte gałązki tak by zakryły deseczkę i aby efektownie wystawały ponad brzeg wiklinowej osłonki. Przywiązałam kokardki.



Krok 3
Poukładałam na gałązkach orzechy włoskie i laskowe.




Krok 4
Wstawiłam w stroik piernikowe serduszko oraz ptaszka. Gotowe!


foto. Karolina Kozioł

Komentarze