Ogród różany . . .

Po ogłoszeniu tegorocznych trendów, rozpoczęłam poszukiwania tkaniny w róże. Tkanina musiała mieć romantyczny charakter. Najlepiej duże rozwinięte kwiaty w odcieniach różu. Tkaninę, a raczej sukienkę w poszukiwany motyw kupiłam za 1 zł na wyprzedaży w jednym z Zawierciańskich secondhandów (TU). Raz na dwa tygodnie wspominany secondhand robi wyprzedaż swojego zalegającego towaru - 10 rzeczy za 10 zł. Za grosze można nabyć mnóstwo ciekawych tkanin i ubrań.

 
foto. Karolina Kozioł

Sukienka będzie odcinana w pasie, z dołem rozkloszowanym lub prostym z założonym fantazyjnie materiałem. Z tyłu, na prawej stronie, wszyty będzie zamek błyskawiczny w kolorze błękitnym.


A może Wy macie jakiś pomysł na dół tej sukienki? 
Linki pod postem mile widziane :)

Komentarze

  1. rozkloszowana brzmi super, można by jeszcze prostą, ale z baskinką tworzącą falbanę.

    sęk w tym, czy dla takiej wzorzystej tkaniny nie lepiej bez kombinowania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkloszowana fajnie będzie wyglądała, ale fantazyjna falbana? czy będzie widoczna na wzorzystej tkaninie...baskinka to oprócz tej rozkloszowanej dobry pomysł :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog
    zapraszam do mnie, może coś ci się spodoba, http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz